• Kopīgā iepirkšanās

Kopīgā iepirkšanās

Lai biroja preču pasūtīšana un pasūtījuma saskaņošana ar kolēģiem Jums neaizņemtu daudz laika, esam izveidojuši „kopīgo iepirkšanos”.

 

Vai zini, kas ir kopīgā iepirkšanās un kā tā var  atvieglot tavu ikdienu?

Ja tavi kolēģi paši zina, kādas preces viņiem ir nepieciešamas darbam, bet pasūtījumu tik un  tā veic tu, tad mēs esam izdomājuši, kā tev palīdzēt, lai nebūtu jāskrien pa kabinetiem,  jāzvanās uz filiālēm un lieki jātērē pierakstu papīra lapas. Izmantojot kopīgās iepirkšanās  funkciju, tavi kolēgi paši var izvēlēties visu darbam nepieciešamo, tu visu varēsi pārraudzīt un atkarībā no kolēģiem piešķirtā konta statusa – "Administrators" vai "Pasūtījuma veidotājs" – viņi paši varēs mums nodot pasūtījumu vai Tu kā "Galvenais lietotājs" apstiprini un pasūtījumu nodod mums. Tas patiešām ir ērti un ietaupa  krietnu devu laika!

Kas jādara?

Reģistrējies mūsu e-veikalā un kļūsti par "Galveno lietotāju" ar iespējām reģistrēt "apakšlietotājus" – "Administrators" vai "Pasūtījuma veidotājs" (tie var būt kolēģi, nodaļu vai departamentu vadītāji, filiāļu atbildīgās personas). Tas notiek šādi:

  • reģistrējies mūsu e-veikalā - tu kļūsi par "Galveno lietotāju", kas administrē un pārrauga savu un apakšlietotāju kontus;
  • savā profilā, sadaļā “Apakšlietotāji” izveido jaunus apakšlietotājus;
  • veidojot apakšlietotāju, norādi viņa pasūtīšanas statusu - ADMINISTRATORS vai PASŪTĪJUMA VEIDOTĀJS (skatīt zemāk katra lietotāja iespējas);
  • nosūti "apakšlietotājiem" piekļuves datus un variet sākt lietot!

"Galvenais lietotājs":

  • var veikt pasūtījumus, redzēt savus un  visus apakšlietotāju pasūtījumus, ja nepieciešams, tos var rediģēt, apstiprināt un nosūtīt "Labākie.lv";
  • var izveidot pasūtāmo preču sarakstus "Administratoram" un "Pasūtījuma veidotājam";
  • var apvienot visas "apakšlietotāju" vēlmes vienā pasūtījumā vai arī pasūtīt katru atsevišķi, arī norādot dažādas piegādes adreses, ja tas nepieciešams;
  • krāj bonusu punktus par visiem veiktajiem pirkumiem - gan "Administratora", gan "Pasūtījuma veidotāja".

„Administrators”:

  • var veikt preču izvēli un apstiprināt pasūtījumu "Labākie.lv".
  • var izmantot jau izveidotu preču sarakstu, pēc kura veikt pasūtījumu.

„Pasūtījuma veidotājs”:

  • var veikt preču izvēli un izveidoto pasūtījumu iesniegt „Galvenajam lietotājam”;
  • var izmantot jau izveidotu preču sarakstu, pēc kura veikt pasūtījumu.

Ieguvumi, lietojot "kopīgo iepirkšanos":

  • iespēja izvērtēt „apakšlietotāju” pasūtīto preču daudzumu un biežumu, jo visi „apakšlietotāju” pasūtījumi saglabājās vēsturē;
  • iespēja izvērtēt uzņēmumā pasūtāmo preču vajadzību konkrētā laika periodā, plānojot nepieciešamās finanses un kancelejas preču apjomu;
  • ja visas „apakšlietotāju” preces saņem "Galvenais lietotājs", tās tiek sakomplektētas un atvestas kā atsevišķi pasūtījumi, lai, izsniedzot „apakšlietotājiem”, tas neizņemtu daudz laika;
  • iespēja saņemt vienu rēķinu, pat, ja ir dažādas piegādes adreses, kā arī var saņemt katram pasūtījumam atsevišķu rēķinu. 

Lai uzzinātu vairāk par „kopīgo iepirkšanos”, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri

Labākais risinājums veiksmīgam biroja darbam!

Kontakti
Tālrunis:
63331122
E-pasts: