0
Summa:
0 EUR
|
Lai biroja preču pasūtīšana un pasūtījuma saskaņošana ar kolēģiem Jums neaizņemtu daudz laika, esam izveidojuši „kopīgo iepirkšanos”.
Vai zini, kas ir kopīgā iepirkšanās un kā tā var atvieglot tavu ikdienu?
Ja tavi kolēģi paši zina, kādas preces viņiem ir nepieciešamas darbam, bet pasūtījumu tik un tā veic tu, tad mēs esam izdomājuši, kā tev palīdzēt, lai nebūtu jāskrien pa kabinetiem, jāzvanās uz filiālēm un lieki jātērē pierakstu papīra lapas. Izmantojot kopīgās iepirkšanās funkciju, tavi kolēgi paši var izvēlēties visu darbam nepieciešamo, tu visu varēsi pārraudzīt un atkarībā no kolēģiem piešķirtā konta statusa – "Administrators" vai "Pasūtījuma veidotājs" – viņi paši varēs mums nodot pasūtījumu vai Tu kā "Galvenais lietotājs" apstiprini un pasūtījumu nodod mums. Tas patiešām ir ērti un ietaupa krietnu devu laika!
Kas jādara?
Reģistrējies mūsu e-veikalā un kļūsti par "Galveno lietotāju" ar iespējām reģistrēt "apakšlietotājus" – "Administrators" vai "Pasūtījuma veidotājs" (tie var būt kolēģi, nodaļu vai departamentu vadītāji, filiāļu atbildīgās personas). Tas notiek šādi:
"Galvenais lietotājs":
„Administrators”:
„Pasūtījuma veidotājs”:
Ieguvumi, lietojot "kopīgo iepirkšanos":
Lai uzzinātu vairāk par „kopīgo iepirkšanos”, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri.
Labākais risinājums veiksmīgam biroja darbam!