Kārtridžu uzpilde

Biežāk uzdotie jautājumi.

Kas ir toneris?

Toneris ir smalks pulveris, kas tiek iepildīts lāzerprinterim paredzētā kārtridžā. Uz izdrukas ir redzams pie papīra piededzināts toneris.

Kas ir kārtridžu uzpilde?

Kārtridžu uzpilde ir tukšā kārtridža uzpildīšana ar toneri vai tinti. Šis ir dabai draudzīgs process, jo tiek nodrošināta kārtridža otrreizējā pārstrāde.

Kas ir kārtridža atjaunošana?

Atkarībā no kārtridža modeļa, ik pēc 1, 2 vai 3 uzpildes reizēm ir jāveic kārtridža atjaunošana. Šajā procesā tiek mainītas nolietotās detaļas un OPC rullis.

Kas ir OPC?

OPC ir gaismas optiskais rullis, kas nodrošina tonera uzklāšanu uz papīra.

Cik izdrukas var izdrukāt ar uzpildītu kārtridžu?

Ar uzpildītu kārtridžu var izdrukāt tikpat izdrukas, cik nodrošina ražotāja orģinālais kārtridžs ar 5% apdruku A4 lapai.

Kas ir A4 lapas apdruka ar 5% pārklājumu?

Kārtridža izdruku skaits tiek mērīts, veicot 5% apdruku uz A4 izmēra lapām (vidēji aizpildīta standarta līguma drukas laukums ir apmēram 30% apdruka).

Vai var zaudēt printera garantiju, lietojot uzpildītus vai alternatīvus kārtridžus?

Garantija drukas iekārtai netiek zaudēta. Ražotāja izsniegtā garantija ir drukas iekārtai un patērētājam ir tiesības izvēlēties, kādu kārtridžu lietot. To aizsargā "Patērētāju tiesību aizsardzības likums".

Kas ir starta kārtridžs?

Iegādājoties jaunu drukas iekārtu, tā komplektā ir starta kārtridžs – tā izdruku skaits ir daudz mazāks nekā standarta kārtridžam.

Vai var uzpildīt starta kārtridžu?

Starta kārtridžu var uzpildīt, bet ne visos var iebērt tādu tonera daudzumu kā standarta kārtridžā. Daudziem starta kārtridžiem ir mazāks tonera bunkurs.

Ko darīt, ja, ievietojot jaunu kārtridžu, printeris ziņo, ka tas ir tukšs?

Visbiežāk defekts ir čipā. Lielākā daļa kārtridžu strādā bez čipa, kas nozīmē, ka Jūs varēsiet izdrukāt, bet netiks veikta izdruku uzskaite. Lai to novērstu, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri.

Kas ir čips?

Čips ir kārtridža detaļa, kas uzskaita un informē printeri par izdrukāto lapu skaitu, tonera daudzumu un apdrukas intensitāti. Čips informē par to, kad kārtridžs ir tukšs.

Ko darīt, ja izdrukātās lapas kvalitāte ir neapmierinoša?

Ja izdrukas kvalitāte Jūs neapmierina, „BBS” iesaka ievietot drukas iekārtā jaunu kārtridžu un izdrukāt pāris lapas. Ja drukas kvalitāte Jūs apmierina, bojāto kārtridžu nododiet atjaunošanai. Bet, ja izdrukas kvalitāte nemainās, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri, lai pieteiktu printera apkopi vai remontu.

Ko darīt, ja uz izdrukas parādās punkti?

Var būt dažādi iemesli. Visbiežāk tas rodas no uzsista vai traumēta OPC ruļļa. Var gadīties, ka toneris ir pielipis pie magnētiskā vai gumijas ruļļa. Lai to novērstu, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri.

Ko darīt, ja uz izdrukas parādās blāvas svītras?

Ja uz papīra izdrukas parādās blāvas, pelēkas svītras, tas ir kā pirmais signāls, ka drīz kārtridžs būs tukšs. Lai uzpildītu tukšo kārtridžu, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri.

Ko darīt, ja uz izdrukas parādās pelēks fons?

Visbiežāk situāciju risina, nomainot kārtridžu. Ja defekts nepazūd, printerim nepieciešama apkope, tas jāattīra no putekļiem un jāpārbauda printera detaļu funkcionalitāte. Aicinām sazināties ar mūsu klientu menedžeri.

Ko darīt, ja uz izdrukas parādās melnas strīpas?

Ir divi galvenie iemesli – vai nu nolietojies kārtridža OPC rullis un to nepieciešams nomainīt, vai arī saplīsusi printera krāsns termolenta – „printerim nepieciešams remonts”.

Ko darīt, ja izdrukātais toneris nepielīp lapai un smērē?

Ir divi galvenie iemesli – izdruka tiek veikta uz biezāka papīra, nekā ir uzstādīts printera parametros un tas nespēj piededzināt toneri vajadzīgajā karstumā, vai arī izveidojies printera krāsns defekts, kas nespēj krāsni uzsildīt nepieciešamajā temperatūrā.

Kā pareizi uzglabāt rezerves kārtridžus?

Kad papildus krājumi ir sagādāti, svarīgi pilnos kārtridžus turēt horizontāli. Tā Tu nodrošināsi, ka tie drukās kvalitatīvi, kad būs pienākusi to kārta. Pretējā gadījumā toneris jeb pulveris var nogulsnēties vienā galā un svarīgie dokumenti izprintēsies ne tik glīti, kā vajadzētu.

Ja Jums ir jautājumi, uz kuriem vēlaties saņemt atbildes, sazinieties ar mūsu klientu menedžeri vai izmantojiet kontaktformu.

Pieteikt uzpildītu kārtridžu
Kontakti
Tālrunis:
80205050
E-pasts: